poniedziałek, 9 listopada 2015

Jesienne Wyzwanie Fotograficzne


 Pewnie wielu z Was brało udział w Jesiennym wyzwaniu fotograficznym u  Jest Rudo. Ja już drugi raz postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu fotograficznym organizowanym przez Natalię - niestety, po raz drugi jestem także niezadowolona z faktu, że wykonałam tak mało zdjęć. Pomysły miałam, gorzej było jednak z ich realizacją. Ściślej mówiąc praktyki + uczelnia + praca dały mi mocno w kość - mimo, że wiem, że moje wytłumaczenie jest banalne, niestety tak było. Liczę na to, że zrealizuje swoje pomysły do końca i podzielę się z Wami efektami na moim facebooku już po podsumowaniu wyzwania :)


3. Jesienny klimat


Osobiście jesień bardzo kojarzy mi się z gorącą herbatą. Jesienne wieczory z herbatką, dobrym serialem lub książką, z kocem i świeczkami, ale też jesienne poranki i herbata do śniadania czy rozgrzewająca po przyjściu z dworu :)


8. Bez pośpiechu


Najpierw zrobiłam zdjęcie, które miało zobrazować mój pierwszy od dawna, długo wyczekiwany wolny poranek. Dopiero po jego wykonaniu stwierdziłam, że idealnie wpasowuje się w hasło "Bez pośpiechu" :)


13. Ulica


To była chwila zainspirowania. Usiadłam na parapecie aby uchwycić temat "Moje miasto". Popatrzyłam w dół i od razu przyszedł do głowy pomysł aby wykorzystać pędzące pod blokiem auta oraz linie namalowane na drodze :) W brew pozorom auto jedzie. Chciałam je jednak zatrzymać ;)



18. We własnej osobie


Taki sobie wymyśliłam jesienny self ;) Wrzos gości w moim mieszkaniu już drugi rok i nie wyobrażałam sobie aby go nie wykorzystać do zdjęć :)


22. Z Tobą


Sesja z Wojtkiem i Nuką to jedna z fajniejszych sesji, które miałam okazję fotografować :) Mimo, że pomysł powstał już dawno, dopiero niedawno udało nam się z Wojtkiem ją zrealizować. Warto dodać, że Nuka nie jest wyszkolonym psem i osobiście uważam, że Wojtek jako model wykazał się mega pomysłowością jak zainteresować psa pozowaniem :) W trakcie zdjęć doszłam do wniosku, że sesja z psem jest dobrym pomysłem na wykazanie się modeli w Top Model ;)


23. Te kolory


Na zdjęciu moja kochana siostrzyczka :) Zaczęłyśmy od realizowania pomysłu "Za oknem" jednak zdjęcia te nie wyszły tak jak chciałam więc postawiłam na inny temat z listy, mianowicie "Te kolory", Początkowo chciałam uchwycić coś mega kolorowego, jaskrawego, ale myślę że wybranie ulubionego koloru Oli również było dobrym pomysłem :)

25. Świeżo 


Najbardziej świeżo, kojarzą mi się warzywa. I stąd właśnie pomysł na pomidorka :)



I to tyle z moich zmagań z 30 tematów zrealizowałam raptem 7, kilka ze zrealizowanych zostawiam dla siebie w szufladzie :) Bierzcie udział w wyzwaniach fotograficznych! Mogą przy tym powstać naprawdę świetne zdjęcia, z których długo będziecie zadowoleni :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz