wtorek, 24 listopada 2015

DIY: Eko Torba

       



          Właśnie skończyłam ją malować i... i muszę się z Wami pochwalić efektem końcowym! :)
Dziś post DIY, w którym pokażę Wam jak zrobić wymarzoną eko torbę :) Ja na ich punkcie mam dosłownie świra, więc opcji powiększenia kolekcji o taką unikatową, ręcznie malowaną nie mogłam przegapić :) Torba jest tym bardziej wyjątkowa, ponieważ ma niestandardowy rozmiar, którego dotąd nie spotkałam w żadnym sklepie :)


Zaczynamy!

Potrzebujesz:

  • lnianej eko torby
  • farby akrylowe w wybranych kolorach
  • pędzelki o różnych grubościach
  • opcjonalnie grafikę lub szablon, z których będziesz korzystać podczas malowania
Polecam użyć grafiki, którą można wsadzić pod warstwę torby, aby móc ją bez problemu odwzorować. Ja wybrałam specjalnie stworzoną przeze mnie na tę okazję grafikę geometrycznego kota :) Dodatkowo aby uzyskać proste linie wykorzystałam taśmę papierową, której używa się podczas malowania ścian, Przyznam szczerze, że na początku bałam się efektu, ponieważ nie byłam do końca pewna, czy farba przesiąknie pod warstwę taśmy. Na szczęście wszystko poszło zgodnie z planem :)

  
Tak więc zaczynamy od włożenia grafiki do torby oraz... malowania :) Farbę nakładamy zgodnie z zaleceniami na opakowaniu: na mokro lub na sucho. Moja farba akurat przeznaczona jest do używania z wilgotnym pędzelkiem. Dużo łatwiej się wtedy ja nakładało, niż w momencie kiedy pędzelek podsychał. Na powyższym i poniższym zdjęciu doskonale widać przebijający obrazek.



Po skończonym malowaniu, dobrze jest przeprasować naszą torbę przez ściereczkę bądź papier śniadaniowy. Ten krok zapewni nam dłuższą trwałość farby, którą bez problemu będzie można prać :)

A moja torba wyszła tak:




Przyznam szczerze, że bardzo spodobało mi się takie kreatywne spędzanie czasu :) Już myślę co w następnej kolejności mogłabym pomalować ;)
Zbliżają się mikołajki więc pewnie niejedna osoba w waszym najbliższym otoczeniu byłaby zadowolona z takiej ręcznie wykonanej torby! :) A może sami chcielibyście zostać taką torbą obdarowani? :)

Jeśli spróbujecie malować eko torbę lub już to robiliście, koniecznie pochwalcie się efektami! :)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz