sobota, 18 kwietnia 2015

Koktajl owocowy!






          W przerwie od nauki i obróbki zdjęć, wpadam do Was z postem kulinarnym (powiedzmy ;) )
Już jakiś czas temu chciałam dodać do bloga taką zakładkę, ze względu na to, że przebywanie w kuchni sprawia mi ogromną przyjemność (z wyjątkiem zmywania naczyń ;) )





          Jakiś czas temu odświeżyłam swój blender, dzięki któremu goszczą u nas co jakiś czas pyszne owocowe koktajle. Chciałabym spróbować również tych warzywnych, ze względu na to, że są zdrowsze. Póki co zachwycam się jedynie ich pięknymi kolorkami na zdjęciach w necie bo w rzeczywistości nie mogę się przemóc, aby wypróbować.

Może macie jakieś sprawdzone pyszne koktajle owocowo warzywne? :)


          Ja dziś przedstawiam koktajl z tego co miałam pod ręką. Wybór owoców skonsultowałam z Googlami, które potwierdziły, że z tej mieszanki wyjdzie coś dobrego :) Nie obyło się bez zdjęć ;)





Koktajl gruszkowo bananowo pomarańczowy :)


Składniki (dwie porcje):

2 średnie banany
3 gruszki
2 pomarańcze
sok z cytryny, cukier (opcjonalnie)



          Wszystkie składniki kroimy na mniejsze kawałki, wrzucamy do blendera i blendujemy, I.... GOTOWE! :)

          W internecie znajdziecie mniej i bardziej wymyślnych koktajli. Ja do mojego nie dodawałam ani cukru ani miodu, ponieważ był wystarczająco słodki. Można dosypać cynamonu lub otrębów owsianych czy dolać mleka sojowego jako bazy. Dla każdego coś dobrego :)

          Zalety koktajli są chyba nieskończone: szybkość i łatwość ich wykonania, mi zastępują jeden posiłek, są sycące, możemy wykonać je z dowolnych owoców czy innych składników dostępnych pod ręką, możemy zabrać je ze sobą do pracy czy na uczelnię itd. :)


          Na dokładkę jeszcze kilka zdjęć, które powinny zachęcić Was do przygotowania równie pysznego koktajlu! :)






SMACZNEGO! :)


10 komentarzy :

  1. Mój ulubiony warzywno owocowy to ten ze świeżym szpinakiem (garść), 1 banan, jedno kiwi i sok z pomarańczy. Czasem dodaję też seler naciowy bo przy takiej mieszance nie czuć jego smaku a to bomba witamin :D A najgorsze co piłam to truskawka i seler naciowy, tragedia

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam koktajle! :3 Twój wygląda bardzo pysznie, muszę wypróbować :D
    Pamiętam jak raz miałam ochotę, a pod ręką banany. Postanowiłam poszukać przepisu w necie. Znalazłam! Bananowo - kakaowy, wydawał się wyjść świetny.. A co wyszło? Jejku wolę nie pamiętać tego smaku, był straszny :D Chyba że ja coś źle zrobiłam ^^
    Chyba i tak najbardziej lubię po prostu truskawkowy :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam jeden przepis ;)

    2 garści świeżego szpinaku
    1 banan
    1 pomarańcz
    1 szklanka soku jabłkowego
    ewentualnie 1/2 szklanki wody mineralnej

    My blog: batmnanowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie ostatnio oczarowały świeżo wyciskane soki. *_* Rodzice kupili sobie super profesjonalną wyciskarkę do owoców i warzyw. Jak tylko jestem w rodzinnym domu, to korzystam z niej z wielką chęcią. Poprzednim razem zmiksowałam: jabłka, gruszki, pomarańcze, mango i granat. Sok był wyśmienity.

    OdpowiedzUsuń
  5. gruszki, jeden z moich ulubionych owoców :D na pewno skorzystam ;)

    zapraszam również do mnie
    http://xeverythingxhasxchangedx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam koktajle, zazwyczaj robię z mlekiem, a banany to must have każdej porcji! :) Warzywnych jeszcze nie robiłam, czas najwyższy.
    Pozdrawiam, Natalia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. narobiłaś mi smaka na koktajl :) wygląda pysznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam. koktajl owocowy wygląda niezwykle apetycznie :)
    Pozdrawiam:
    fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Takiej kombinacji jeszcze nie próbowałam hah :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, myślę że spróbuję tego koktajlu :)
    Po drugiej stronie lustra

    OdpowiedzUsuń