środa, 8 października 2014

Ślub już w sobotę...


Witam :) 
Muszę Was przeprosić za kolejną chwilową nieobecność, ale koty zapanowały nad moim światem :) Sprawia mi radość, że mogę zrobić coś co komuś może pomóc :) Ostatnio na facebookowej stronie Licytacje *KLIK* pod młotek trafiła sesja zdjęciowa mojego wykonania :)


Sprawa jest o tyle fajna, że pieniążki z licytacji w całości przekazane są na fundację ratującą wolnożyjące koty Fundacja EBRA Koci Zakątek *KLIK*


 Niesamowicie się cieszę, że moja poprzednia karteczka przypadła Wam tak do gustu :) Postanowiłam więc pokazać Wam kolejne dwie, przygotowane na ślub pewnej pary, która swój najpiękniejszy dzień przeżyje już w najbliższą sobotę :)



















Wszystkie elementy karteczek zostały wykonane ręcznie :)


Która bardziej Wam się podoba? :)
Musze wiedzieć bo w kolejce czeka do zrobienia kolejna karteczka ślubna :)


Tymczasem chwila odpoczynku i wracam do obrabiania kocich zdjęć! :)



instagram: alterkaro 








7 komentarzy :

  1. Jestem oczarowana czerwoną karteczką :) A kicia słodziutki, czekam na efekty :) Cieszę się, że będziesz obserwować i ja robię to samo szybciutko. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ludzi, którzy biorą udział w akcjach charytatywnych. Super! :)
    Bezgranicznie zakochałam się w drugiej karteczce. Gdybym miała wziąć ślub, zapewne postawiłabym właśnie na taki wzór. Jest nieziemska.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No cudowna, ślubna "sprawa" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. to dobrze że wciągnęły Cię koty, koty są super! kartka ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, że pomagasz kotom! To fajne zwierzaki! Jeśli Twój talent im pomoże - to po prostu super!

    Prace też świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze jest cudowne, takie delikatne :)
    Cudownie że tak pomagasz ! <3

    OdpowiedzUsuń