poniedziałek, 22 września 2014

Wojtek.


Witajcie Kochani :)
       
          Mam sporo zaległości i część z nich postaram się nadrobić.
       
          Mimo późnej godziny chcę podzielić się z Wami bardzo spontaniczną sesją zdjęciową, wykonaną  letnim, ciepłym popołudniem, a może już wieczorem? Nie jest ważna pora wykonania, ale ciepło, które mam nadzieję oddadzą poniżej zaprezentowane przeze mnie zdjęcia. Brakuje mi ogromnie takiej pogody :(



Do zdjęć pozował Wojtek Wiatrowski :)

          Młody, pomysłowy i na dodatek odważny, w mojej opinii, chłopak. Wie czego chce i wie co robi. 
W mojej galerii występuje jako powiew świeżości, ponieważ zazwyczaj młodzi mężczyźni nie stają przed moim obiektywem (chyba, że mowa o sesjach narzeczeńskich czy ślubnych ;) ).
Bardzo cierpliwy (z tego miejsca bardzo dziękuję Ci Wojtku, że uszanowałeś mój natłok obowiązków i z wyrozumiałością czekałeś na zdjęcia. Pisząc ten post, ładuję zdjęcia w mailu do Ciebie. Czekam na twoją opinię :) ). Życzę każdemu fotografowi takiego modela, tym bardziej, że Wojtek nie jedną sesję zdjęciową ma już za sobą. Co więcej, mam wrażenie, że spodobał się osobie zatwierdzającej zdjęcia na Vogue'u, bo z kilku zdjęć, nawet jedno z naszych doczekało się publikacji:



MIŁEGO OGLĄDANIA! :)














Czekam na wasze opinie na temat zdjęć :)
Jeśli macie jakieś sugestie bądź uwagi, piszcie pod postem.


Chętnie wezmę pod uwagę Wasze pomysły na kolejne posty! :)




Pozdrawiam! :)



                              facebook fanpage | ask | instagram photoblog









10 komentarzy :

  1. Mnie w ogóle brakuje lata. Zdjęcia sa naprawde ciekawe :) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. jest masakrycznie zimno ostatnio :<

      Usuń
  3. Zdjęcia są genialne, mogłabyś zdradzić co to za aparat i z jakim obiektywem ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło :) sony a37 + sony 35mm f 1.8 :)

      Usuń
  4. Fotografie wyszły na prawdę bardzo ciekawie :)
    pierwsze ujęcie jest najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Och jak pieknie ...i to sloneczko w tle <3
    Obserwujemy?
    http://kasjaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia i model :) Jestem pod wrażeniem światła jakie wykorzystałaś i to w idealny sposób :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealne światło ;) zdjęcie pierwsza klasa !

    OdpowiedzUsuń