wtorek, 30 września 2014

Ribbon & Paper by Karo



Cześć Kochani :)

          Zmiany, zmiany, zmiany... ciągle zmieniam ;) Najpierw wygląd bloga, później zakładam kolejnego, by móc chwalić się tym co robię poza fotografią, później znów zmiana wyglądu, tym razem na obu blogach. Dziś nie mogło być inaczej - znów zmieniam ;) Po kilku dniach prowadzenia Ribbon & Paper by Karo, postanowiłam go usunąć, a moje wyczyny przedstawiać tutaj. Tak więc doszła kolejna zmiana, mianowicie na górnym pasku możecie zobaczyć kategorie :) Postaram się systematycznie uzupełniać wpisy o etykiety, dzięki czemu będziecie mogli zobaczyć interesujące Was posty w jednym miejscu :)
Na blogu miałam przedstawiać różne pasje, więc przedstawiam tą, którą zaczęłam stosunkowo niedawno:












          W ostatnim czasie spodobało mi się wykonywanie ręcznie kartek, do tego stopnia, że chętnie wykonuję takie karteczki dla innych osób, z różnych okazji. Powyżej przedstawiłam Wam pierwsza kartkę urodzinową, którą wykonałam :)
          Robię to, ponieważ wymaga to ode mnie zaangażowania (muszę wybrać produkty, kupić je, zastanowić się nad wyglądem karteczki) i cierpliwości (której niestety czasami mi brak). Poza tym, jest to mój początek i nawet po kilku godzinach ciężkiej pracy czuję satysfakcję, że zrobiłam coś ładnego sama a na dodatek uszczęśliwi to kogoś :)

Jak Wam się podoba? :) I co sądzicie o ręcznie robionych prezentach? :)

Chętnie wezmę pod uwagę Wasze pomysły na kolejne posty! :)




Pozdrawiam! :)



                              facebook fanpage | ask | instagram photoblog



12 komentarzy :

  1. Ale właśnie dzięki naszemu uporowi i tych godzinach ciężkiej pracy doceniamy to co robimy i jeszcze bardziej to lubimy i robimy dalej :) Piękna ta kartka! Zazdroszczę, że chce Ci się robić takie rzeczy, bo ja sama nie mam cierpliwości... Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. efekt końcowy jest na prawdę motywujący! :)

      Usuń
  2. Naprawdę dobra robota! Jestem pod wrażeniem. Na pierwszy raz jest extra :) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudowne kolory i w ogóle kompozycja! Całość prezentuje się świetnie, chciałabym umieć robić takie cudeńka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło :) to jest łatwiejsze niż się wydaje :)

      Usuń
  4. własnoręcznie robiona kartka, chyba nie ma nic pięknjszego ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kartki ;) też lubię wykonywać ręcznie prezenty i kartki urodzinowe ;D pzdr

    OdpowiedzUsuń
  6. Ręcznie robione prezenty zawsze będą cenniejsze od wszelkich kupionych. Przynajmniej dla mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. No pięknie, podziwiam ludzi którzy potrafią robić takie rzeczy :)
    Obserwuję a Ty? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hej, nominowałam Cię do zabawy 'liebster blog award', szczegóły u mnie w notce:) jeżeli się zdecydujesz na zabawę napisz mi to w komentarzu;) buziaki

    OdpowiedzUsuń