piątek, 4 kwietnia 2014

Karolina.



Witajcie kochani :)
Bardzo dawno mnie nie było, nad czym ubolewam. Niestety początkowo sesja egzaminacyjna a następnie pierwsze tygodnie nowego semestru pochłonęły mnie całkowicie. Doszły do tego choroba i problemy osobiste. Na szczęście wraz z przybyciem wiosny i słońcem przybyło także moje dobre samopoczucie :)

Od początku roku, zdążyłam zrealizować już cztery sesje zdjęciowe, w tym dwie sesje z maluszkami, z czego jestem bardzo zadowolona :)

Dziś chciałabym Wam przedstawić sesję zdjęciową z 13 marca :) 
Była to już moja druga sesji z przepiękną Karolą :)


modelka, włosy i stylizacja: Karolina Andruchów (maxmodels)
wizaż: Andżelika Mrozowicz (maxmodels) (facebook fanpage)


Przygotowania do sesji:












Ku mojej wielkiej radości, na backstage'u towarzyszył nam kot :)
To jemu wykonałam pierwszy portret tego dnia :D




Poniżej efekty z całej sesji:


Razem z Karoliną z tego zdjęcia jesteśmy najbardziej zadowolone :) Oczywiście zostało ono wykonane pod koniec ;)











Zdjęcia zostały wykonane we Wrocławiu :)




Korzystając z okazji, zapraszam wszystkich użytkowników photobloga na oddawanie głosów na moje zdjęcie w konkursie urodzinowym TU :)

Oprócz tego, standardowo zapraszam także na mój fanpage na facebooku gdzie wszystkie zdjęcia wrzucam w miarę możliwości na bieżąco :)






3 komentarze :

  1. przepiekne zdjecia cudowna modelka a jaki makijaz cudoo!

    OdpowiedzUsuń
  2. mega zdjęcia! bardzo mi się podobają! Radosnych Świąt!:*)

    OdpowiedzUsuń