sobota, 4 stycznia 2014

Noworoczny wpis

Witajcie kochani już w Nowym Roku :)
W 2014 życzę Wam wielu radości, spełnienia marzeń i wykonania wszystkich noworocznych postanowień :)
Macie takie? 

Ja dziś zrobiłam swoją mini listę :) Mam nadzieję, że dzięki temu będzie łatwiejsza do wykonania :)






1. Systematyczna nauka. Wiele razy się starałam, ale chyba po prostu lubię tę adrenalinę, kiedy piszę w ostatniej chwili zadane prace. Myślałam, że na studiach wszystko się zmieni, jednak dalej jest to samo. Zamiast uczyć się na kolokwium z filozofii oraz pisać dzielnie dwie prace kontrolne, zwlekam a wenę twórczą wykorzystuję na pisanie owej notki ;) (Aczkolwiek coś z systematyczności w tym jest, ponieważ staram się dodawać wpisy co sobotę ;) )

2. Fotografia. Nie mogę sobie pozwolić na zatrzymanie w tej dziedzinie. Chcę aby w tym roku było jeszcze więcej sesji niż w 2013 :) Poza tym pragnę zrealizować sesję ślubną oraz spotkać się z choć jedną modelką- marzeniem ;) Na dokładkę liczę, że zaoszczędzone pieniądze z punktu czwartego wykorzystam na rozbudowanie sprzętu :)

3. Zdrowe odżywianie. Na sport póki co nie mam czasu, chęci ani motywacji, więc postaram się zapanować nad jedzeniem niezdrowych rzeczy :)

4. Oszczędności. No bo zawsze chodzi o kasę ;) Przyda się coś odłożyć - tak jak pisałam, szczególnie zależy mi na zakupie sprzętu foto :)

A jakie są Wasze postanowienia noworoczne? :)


____________________________________________________________________________


W drugiej części notki, chciałabym się Wam pochwalić, co sprawiło, że nowy rok zaczęłam z uśmiechem na twarzy :)

Ogólnie jeszcze nie tak dawno bardzo sceptycznie podchodziłam do wszelkiego rodzaju konkursów typu: udostępnij, polub, opublikuj na blogu, obserwuj itd.
Do czasu ;)
Postanowiłam wziąć udział w losowaniu na blogu thousand reasons 
Niezmiernie się ucieszyłam, kiedy po świętach otwierając kolejnego maila przeczytałam "Wygrałaś Candy!" :)

Już po kilku dniach przyszła do mnie paczuszka:






Uwielbiam moje nowe kubeczki! :)




6 komentarzy :

  1. Ja życzę Ci przede wszystkim wielu sukcesów w dziedzinie fotografii - widać, że bardzo Cię to kręci i jara i jesteś w tym świetna (już od jakiegoś czasu śledzę Cię na Twoim fanpagu). Powodzenia, oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej te kubeczki są śliczne ;))))
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na rozdanie noworoczne! :) http://inszaworld.blogspot.com/2013/12/konkurs-swiateczno-noworoczny.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post :)

    przy okazji zapraszam na moje rozdanie, do wygrania m.in kosmetyki Balea :)

    http://fashion-and-cosmetics.blogspot.com/2014/01/rozdanie-kosmetyczne-u-fashion-and.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń