sobota, 7 grudnia 2013

Moj pierwszy raz - czyli sesja z Sulanovską

Moja pierwsza sesja z bloggerką modową. Przekładałyśmy ją kilka razy, szczególnie ze względu na warunki pogodowe, które nie były nam sprzyjające. Przez to nasilały się moje obawy przed tym jak to będzie. Wiedziałam, że Paulina jako doświadczoną osobą i będzie wymagała ode mnie tego samego. Kiedy wreszcie udało nam się spotkać, okazało się, że moje obawy są bezpodstawne. Sulan jest przesympatyczną osobą. Gdy rozmawiałyśmy miałam wrażenie jakbyśmy się znały już dłuższy czas. Pewnie dzięki temu zdjęcia wyszły bardzo dobrze. Na początku sesję planowałyśmy na kładce, jednak park tuż obok naszego miejsca spotkania bardziej nas urzekł :)
 Do tej pory zdjęcia mogliście zobaczyć na blogu Sulanovska.com i dwie fotki na moim facebooku. Postanowiłam jednak wrzucić je tutaj, aby te osoby, które jeszcze ich nie widziały całości, mogły ocenić naszą współpracę. 







Informacje o stylizacji znajdziecie na blogu Pauliny :)

Dodam, że planujemy kolejne spotkanie, najprawdopodobniej któregoś dnia zbliżającego się tygodnia.
Trzymajcie kciuki! :)



19 komentarzy :

  1. świetne zdjęcia, a przede wszystkim wspaniała kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznam, że dla mnie taka kolorystyka to wyzwanie :) zazwyczaj obrabiam bardziej zdjęcia a tu musiałam ograniczyć się do minimalnego retuszu i nałożenia tylko jednej krzywej :)

      Usuń
  2. Widziałam oczywiście te zdjęcia u Sulanovskiej. Mistrzostwo świata :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, przepiękne zdjęcia <3 Też chcę taką sesje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że za jakiś czas odwiedzę tamte strony :) Niestety mieszkam zupełnie z drugiej strony Polski :)

      Usuń
  4. pięknie jesiennie.. uwielbiam zestawienia swetra z maxi kozakami!!

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze cudowne! jakby jeszcze wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. przekażę bloggerce, która uczestniczyła w sesji :)

      Usuń
  7. Śliczny sweterek :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia !
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia, kolorystyka rzeczywiście dobra, ciekawa jestem zimowych efektów :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacja :) kocham takie swetry!

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam zdjęcia u Pauliny i bardzo mi się podobały :) Podejmujesz współpracę z innymi blogerkami? Daj znać na maila.
    Pozdrawiam, Gosia
    http://gosiabaszak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń